آخرین اخبار

کامیانی: تعویق بازی‌های تیم ملی هم تقصیر سازمان لیگ است؟

دبیر سازمان لیگ فوتسال در واکنش به اعتراض سرمربی گیتی‌پسند، گفت: تعویق بازی‌های تیم ملی هم تقصیر سازمان لیگ است؟

اشتراک گذاری
02 آبان 1402
کد مطلب : 8809

احسان کامیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شروع لیگ برتر بانوان اظهار داشت: تیم‌های نصر، پردیس و پیکان به دلیل اینکه مدارک خود را در مهلت مقرر به سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند از جدول مسابقات حذف شدند. طبق برنامه قرار است سوپرلیگ بانوان با هشت تیم از پنجم آبان به صورت رفت و برگشت از ساعت ۱۱ صبح برگزار شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه چه زمانی داوران فوتسال از هدفون‌ها قرار است استفاده کنند، گفت: ۱۰ هدفون داوری با کمک فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تایلند وارد ایران  شد و سه بازی از هفته دهم لیگ داوران از هدفون‌ها  استفاده کردند. این هدفون‌ها همان هدفون‌های داوری فوتسال است که در مسابقات بین‌المللی از آن استفاده می‌شود و سازمان لیگ به قول خود در مورد ورود هدفون داوری به مسابقات لیگ عمل کرد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: به احتمال زیاد با هماهنگی فدارسیون و کمیته داوران قرار است این هدفون‌ها به صورت امانی تحویل باشگاه‌ها داده شود که در هر مسابقه داوران بتوانند از این هدفون‌ها استفاده کنند و در صورتی که مشکلی برای این هدفون‌ها به وجود آید باشگاه‌ها باید پاسخگو باشند.

کامیانی همچنین در مورد اعتراض کشاورز سرمربی گیتی‌پسند عنوان کرد: تقویم مسابقات از یک سال قبل آماده شده و همه چیز مشخص است و ما حتی این تقویم را برای باشگاه‌ها ارسال کردیم و همگی با این تقویم موافقت خود را اعلام کردند. وقتی که بازی‌های تیم ملی عقب می‌افتد و یا اینکه هفت بازیکن گیتی‌پسند حضور دارند. طبق برنامه قرار بود ادامه بازی‌های لیگ ۲۱ مهر برگزار شود اما به دلیل شرایط باشگاه گیتی‌پسند بازی‌ها را با ۲ روز تأخیر برگزار کردیم که این موضوع با واکنش خیلی از باشگاه‌ها روبه‌رو شد و معترض بودند که شما از باشگاه گیتی‌پسند حمایت کرده‌اید. آیا سازمان لیگ مقصر است؟

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 2 =